İsmim
Yabancı Dil Bilgim
İngilizce - İyi, Portekizce - Orta
Hobilerim
Doğada olmak, fotoğraf çekmek, sinema, juggling, seyahat etmek, spor, şarkı söylemek, okumak, gönüllü çalışmalara katılmak
Yurt Dışı Deneyimlerim
Fas, Yunanistan, Portekiz, İsveç, İngiltere, İspanya, Fransa, İran, Hindistan ve şu anda hala Avrupa'da seyahat ediyoruz.
Hakkımda
Turizm ve otelcilik lisesinden mezun olduktan sonra kendimi sanata daha yakın gördüğüm için üniversitede Sahne ve Gösteri Sanatları Yönetimi Bölümü'nü tercih ettim. Beykent Üniversitesi'ni bitirdikten sonra Marmara Üniversitesi'nde İletişim Bilimleri'nde yüksek lisans yapmaya başladım. Ağırlıklı alanım sinema ve fotoğraf. Profesyonel fotoğrafçı ve yönetmen asistanı olarak birçok televizyon dizisi ve sinema filminde çalıştım. Kendim için de üç kısa film ve birçok fotoğraf projesi yaptım. Bulduğum her fırsatta seyahat etmeye ve gidebileceğim uzak yerlere gitmeye çalıştım. Çünkü dünyayı görmek ve bu gördüklerimi yaptığım filmlerde göstermek en büyük hayalim. Kendimi her zaman mutlu, olaylara pozitif yanından bakan biri olarak tanımlayabilirim. Her şeye yetecek kadar enerjim olduğunu ve bu enerjiyi hayattan aldığımı ve hayata geri vermem gerektiğine kalpten inanıyorum.
Bizi seçin, çünkü...
Öncelikle sadece tüketime dayalı tatillerden hoşlanmadığım için bu işin anonsunu duyunca aradığınız kişiyle kendimi çok özdeşleştirdim. Benim seyahat anlayışım tüketim değil, üretim üzerine kurulu. Başkalarının daha önceden keşfettiği yerleri de ziyaret etmeyi seviyorum ama aynı zamanda kendi tatil planımı yapmak ve alternatif bir tatil anlayışına sahip olmak daha fazla gurur duyduğum yanım. Çok iyi İngilizce konuşuyorum ve profesyonel olarak fotoğraf çekimi ve video çekimi yapabiliyorum. İnternet kullanımı konusunda yeterince iyiyim. Bu işle ilgili videoyu izlediğim zaman kendimi "aradıkları kişiler biziz Miguel" diye bağırmaktan ve zıplamaktan alıkoyamadım. Bence ben bu iş için yüzde yüz doğru kişiyim. Ama bazen hayat bize başka rüzgarlarla başka sürprizler getirebiliyor. Bu nedenle eğer biz bu şanslı çift olmazsak bile sonuçta iki dakikalık çok eğlenceli bir video yaptık ve bu bile yeter.
İsmim
Yabancı Dil Bilgim
İngilizce - İyi, Portekizce - İyi, Fransızca - Orta
Hobilerim
Doğada olmak ve doğada çalışmak, spor yapmak, fotoğraf ve sinema, gitar ve keman çalmak, okumak, gönüllü çalışmalara katılmak, seyahat etmek
Yurt Dışı Deneyimlerim
İspanya, Fransa, Almanya, İtalya, Yunanistan, İskoçya, Dominik Cumhuriyeti, İran, Hindistan, Tayland, İsveç, Çin ve şu anda hala Avrupa'da seyahat ediyoruz.
Hakkımda
Hukuk fakültesini tamamladıktan sonra İnsan Hakları ve Uluslararası Politikalar üzerine yüksek lisansımı tamamladım. Üç yıl avukat olarak çalıştıktan sonra kendimi dünyayı gezmeye insan hakları için çalışmaya adadım. Pınar ile tanıştıktan ve Türkiye'de yaşamaya başladıktan sonra hayata bakış açımda da büyük değişiklikler oldu. Ülkelere ve olaylara tek bir bakış açısıyla değil birçok yerden bakmak gerektiğini daha iyi anladım. Benim için adalet çok önemli ve bu yüzden insanların oldukları yerden daha uzaklara gidip yeterince görüp, kendi gerçeklerini kendi dünyalarını bulmaları gerektiğine inanıyorum. Ben hayatın üzülmeye değmeyecek kadar kısa olduğu felsefesiyle her günümü dolu dolu yaşamaya tüm iyi enerjimi etrafımdaki insanlarla paylaşmaya ve üretebildiğim kadar üretebilmeye çalışıyorum.
Bizi seçin, çünkü...
Ben Portekiz'de doğdum ve Pınar'la Yunanistan'da tanıştım. Onun için Türkiye'ye taşındım. Beraber dünyayı gezme planları yapıyoruz. Pınar bu videoyu izlediği zaman çok heyecanlanmıştı. Çünkü ikimiz de bu iş için gerekli bütün özellikleri taşıyoruz ve bu iş de bizim bütün istediklerimizi bize veriyor. Hukuk okumuş olsam da sanata, fotoğrafa ve sinemaya daha yatkın olduğum için Pınar'la beraber birçok projeyi beraber yapıyoruz. İngilizce ve İspanyolca'yı ana dilim gibi konuşuyorum. Ayrıca orta derecede Fransızca ve Almanca konuşuyorum. Daha önceki seyahatlerimizde (Hindistan ve İran'da) hiçbir tatil rehberi kullanmadan sadece yerel insanların tavsiyeleri ve harita üzerindeki kendi tahminlerimizle inanılmaz güzel yerler keşfettik ve bir anlamda bu bizim tarzımız haline geldi. Ufak iki çanta, fotoğraf makinesi ve tripotumuzla sanki tüm dünyayı gezebilirmişiz gibi hissediyoruz ve bu iş için aranan özelliklerin hepsini de barındırıyoruz. Bizden daha çok hak eden birileri varsa umarım onlar kazanır. Yoksa biz çok çok mutlu oluruz seçilmekten.