21 AĞUSTOS - 29 AĞUSTOS
İtalya çok romantik!
AĞUSTOS

ÇARŞAMBA

Floransa çok romantik bir yer. Biz şehre ilk önce akşam gözüyle baktık. Kaldığımız oteli de çok beğendik. Kahvaltıdan sonra Floransa’yı keşfe başlıyoruz. Floransa küçük olduğu için en mükemmel araç bisiklet. Şehir düz olduğu için bisiklet kullanmak çok zevkli ve kolay. Duomo, Uffizi Sarayı, Michelangelo Meydanı, Çan Kulesi, Vaftizhane, Santa Croce Meydanı bir solukta gördüğümüz yerler arasında. Bir de tabi ki Accademia Galerisi'nde Michelangelo’nun Davut Heykeli'ni görmeye gidiyoruz. Öğlen yemeği için sokak aralarında sokaklara masa atmış hoş restoranlardan birine oturup yine şahane İtalyan makarnalarını mideye indiriyoruz. Ardından güzel bir İtalyan dondurması ve acı bir expresso şahane bir ikili. Akşam bizi bekleyen yumuşak yatağımıza doru yol alıp valizleri hazırlıyoruz ve sabah Venedik’e gitmek için hazırız nihayet.
Pınar ile Miguel'den İtalya İpuçları
PINAR İLE MIGUEL'İN İTALYA FOTOĞRAFLARI | 5.GÜN: 25 AĞUSTOS
Diğer günlerin fotoğraflarına ulaşmak için:
[5.GÜN]