05 EKİM - 19 EKİM
Ayvalık'tan Efes'e
EKİM

CUMA

Ayvalık’ta Sarımsaklı’ya Grand Temizel Otel’e vardık. İki oda, bir salon deniz manzaralı, jakuzili bir ev gibiydi odamız. Ertesi iki gün hava yağmurluydu ve fırtına vardı. Spor, hamam ve yağmurdan fırsat buldukça biraz sahilde yürüyüş derken iki gün sıkılmadan geçti. Hava biraz açınca biz de Sarımsaklı’da plajlarda gezindik biraz. Cunda Adası’na geçtiğimizde yine yağmur bastırınca koşarak bir lokantaya sığındık. Birer Ayvalık tostu yedik ve tekrar otele geri döndük. Sarımsaklı plajları yazın çok güzel olur hele Ayvalık’ın denizi çok güzeldir. Hafif serin deniz dipdiri yapar insanı. Ama sonbaharda yüzmek pek mümkün değil. O yüzden denize uzaktan baktık ve iç çektik. Ertesi gün Ayvalık’tan Kuşadası’na doğru yola çıktık. Yollarda dura dura güzel manzaraları seyrede seyrede Kuşadası’na vardığımızda akşam olmuştu neredeyse. Ertesi gün Efes Antik Kenti’ne gittik. Antik kenti yaklaşık üç saat dolaştık.
Pınar ile Miguel'den Büyük Ege İpuçları
PINAR İLE MIGUEL'İN BÜYÜK EGE FOTOĞRAFLARI | 4.GÜN: 08 EKİM
Diğer günlerin fotoğraflarına ulaşmak için:
[4.GÜN]