03 TEMMUZ - 09 TEMMUZ
24 Saat Kahire'de
TEMMUZ

PAZARTESİ

Kahire'de yirmi dört saatimiz var. Bu kadar büyük bir şehir olduğunu bilmiyorduk. Önce şehire Salah Al-Din Kalesi'nden panaromik bir bakış atıyoruz. Piramitler çoook uzaklardan bile gözüküyor. Hemen yakınına gitmek istiyoruz. Binaların arasından sıyrılınca birden bire çöldeyiz ve işte Piramitler. Meşhur olmasının sebebini çok iyi anlıyoruz. Her açıdan keşfetmek için etrafında, içinde, dışında saatlerce turluyoruz. Fazla zamanımız olmadığı için piramitlere veda edip şehrin içine; tarihi camilere, Kahire Müzesi'ne, çarşılara, sokaklara koşuyoruz. Arada birde Mısırlı arkadaşımızla buluşuyoruz. Onlar da bize Nil Nehri'ndeki gemide yiyeceğimiz akşam yemeğinde eşlik ediyorlar. Sohbet, muhabbet, güzel yemekler, dansözler, eğlenceler derken Kahire'de iki saat uyuyup gece de Aswan Şehri'ne uçuyoruz.
Pınar ile Miguel'den Mısır İpuçları
PINAR İLE MIGUEL'İN MİSİR FOTOĞRAFLARI | 3.GÜN: 05 TEMMUZ
Diğer günlerin fotoğraflarına ulaşmak için:
[3.GÜN]