16 TEMMUZ - 21 TEMMUZ
Pınar ve Miguel'in Dubrovnik tatili
JW Player goes here
Günün Videoları
Korçula Adası biz geldik!
TEMMUZ

PAZARTESİ

Başka yerlerde fotoğraf çekerken Korcula Adası’na giden tur grubuna katılamadık. Tavsiye üzerine biz de çok merak ettik ve araba kiralayıp Korcula’ya yola çıktık. Yol üzerinde Ston adında bir kasabada durup dünyanın ikinci büyük duvarı dedikleri duvarı ve meşhur Ston midyelerini test ettik. Korcula hem Marco Polo’nun doğduğu yer olmasıyla, hem de eşsiz şaraplarıyla meşhur, denizin ortasına kurulmuş muhteşem bir ada. Biz önce eski şehri ve Marco Polo’nun evini görmeye gittik. Eski şehri klasik Dubrovnik mimarisi örnekleriyle bezenmiş. Korcula ayrıca çok temiz denizi ile de meşhur bir ada. Biz de öğlen yemeğini hızlı yiyip hemen koştuk denize. Feribot beklerken, restoranda yemeğin gelmesini beklerken, arabayla bir yerden bir yere giderken her an istediğiniz her yerde yüzebilirsiniz. Akşam Dubrovnik’te dışarı çıktık. Akşam limanda en iyi arkadaşımız Adios sayesinde çok şık bir restoranda ben balık, Miguel’de yengeç yedi. Ayrıca Dubrovnik’in dünyaca ünlü şaraplarını denedik. Muhteşemdi.
Pınar ile Miguel'den Dubrovnik İpuçları
PINAR İLE MIGUEL'İN DUBROVNIK FOTOĞRAFLARI | 4.GÜN: 19 TEMMUZ
Diğer günlerin fotoğraflarına ulaşmak için:
[4.GÜN]