24 TEMMUZ - 31 TEMMUZ
Pınar ve Miguel'in Karadeniz tatili
JW Player goes here
Günün Videoları
Köyden ayrılmanın hüznü, yeni maceraların sevinci
TEMMUZ

PERŞEMBE

Sabah erkenden rehberimiz bizi köyden almaya geldi. Şavşat’tan Sümela Manastırı’na doğru yola çıktık. Yol üstünde Rize Çayeli’de Kurufasulyeci Hüsrev adında bir restoranın önünde durduk. Sütte bekletilmiş İspir Kurufasulyesi yapıyorlar. Sümela Manastırı’na geldiğimizde hava iyice sis bulutlarıyla kaplanmıştı. Tek parça, devasa büyüklükte kayanın altına yaptıkları manastır, masal diyarlarını andırıyor. Manastıra veda edip Ordu’ya otele gittik. Ertesi gün Sinop’ta kale içinde, deniz kenarında öğlen yemeği yiyip Kastamonu ve Safranbolu’ya doğru devam ettik. Kastamonu’da şehir meydanında zurna çalan bir amcayla çok güzel çekimler yaptık. Ertesi gün Safranbolu sokaklarındaydık. Safranbolu muhteşem bir yer. Sokakları, şirin evleri, insanlarıyla sıcacık bir yer. Safranbolu’da kuyu kebabını yedikten sonra İstanbul’a doğru yola çıktık. Tur sonunda adresler alındı, telefonlar verildi. Bir maceramız daha böyle sona erdi.
Pınar ile Miguel'den Karadeniz İpuçları
PINAR İLE MIGUEL'İN KARADENIZ FOTOĞRAFLARI | 6.GÜN: 29 TEMMUZ
Diğer günlerin fotoğraflarına ulaşmak için:
[6.GÜN]