05 AĞUSTOS - 12 AĞUSTOS
Alaçatı'da ilk gün
AĞUSTOS

PERŞEMBE

İstanbul'dan Atlasjet'le İzmir'e vardık ve havaalanında bizim için kiralanan aracı teslim aldık. Alaçatı'ya, konaklayacağımız otele gidiyoruz. Otelin müdürü Gökçe Hanım bizim videoları çok beğendiği ve bizi takip ettiği için onları bizim otelde ağırlayalım demiş. Otele vardığımızda herkesin güler yüzüne, enerjisine ve özellikle bize ayırdıkları şirin odaya bayıldık. İlk günümüz olduğu için biraz dinlenip hemen rüzgâr sörfü dersine koştuk. Alaçatı'da düşe kalka, deneye deneye biraz sörf yapmayı öğrendik. Ertesi gün için de yelken dersi almaya karar verdik. Sonra otele geri döndük ve Solto Otel'in yetenekli şefi Mustafa Buğday'la kendi tarifi olan özel bir ıstakoz yemeği pişirdik. Bir gün yolunuz buralara düşerse mutlaka lezzetli yemeklerini denemek için uğrayın! Akşam Çeşme Marina'da Ayhan Sicimoğlu ve uluslararası grubunu dinlemeye gittik. Küba'dan, Kolombiya'dan, Çin'den ve Türkiye'den müzisyenlerin çaldığı bu grup çok güzel müzik yapıyor.
Pınar ile Miguel'den Çeşme - Bodrum İpuçları
PINAR İLE MIGUEL'İN ÇEŞME - BODRUM FOTOĞRAFLARI | 1.GÜN: 05 AĞUSTOS
Diğer günlerin fotoğraflarına ulaşmak için:
[1.GÜN]